Veel gestelde vragen

Op deze pagina vindt u alle veel gestelde vragen. Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op.

Verzending en Bezorging

 

*Indien niet alle bestelde producten voldoende voorradig zijn, stellen wij u hier van telefonisch of via de mail op de hoogte.

U kunt tijdens het bestelproces kiezen voor DHL of PostNL dit kan zowel naar uw huisadres, als naar een pakketpunt verzonden worden.

Bestellingen geplaatst op werkdagen voor 14:00 uur en waarvan de betaling op onze rekening is bijgeschreven, worden nog dezelfde werkdag verzonden*.

Je kunt er dan van uitgaan dat je bestelling binnen 1 tot 2 werkdagen wordt geleverd, afhankelijk van de vervoerder.  In de praktijk wordt ongeveer 90% de volgende werkdag afgeleverd.

Spoed.

Bestel je na 14 uur en heb je producten dringend nodig? Neem dan contact met ons op nadat je betaald hebt, soms lukt het om het pakket alsnog die dag te verzenden, wij doen dan in elk geval ons best!

Verzendmogelijkheden: 

Ophalen in de groothandel, locatie Zaandam;

  • DHL Ophaallocatie;
  • DHL Thuislevering;
  • PostNL Ophaallocatie;
  • PostNL Thuislevering;

Verzendkosten:

De verzendkosten verschillen per verzendmethode en per land. Deze worden weergegeven tijdens het afrekenproces. 
Vanaf €50 exclusief btw vervallen de verzendkosten en zal de bestelling kosteloos verzonden worden. 

Wij streven er naar alle producten op voorraad te hebben zodat de bestellingen iedere dag verzonden kunnen worden. Mocht dit onverwachts niet zo zijn ontvang je van ons een bericht zodat je op de hoogte bent dat de order enigszins vertraagd is. 

Uw bestelling zal door de gekozen vervoerder worden aangeboden. 

Zijn alle producten conform met de Europesche regels?

Jazeker, elk product is CE-gecertifieerd.

Meer nog: voordat een product zijn weg vindt naar onze webshop, wordt het uitgebreid getest door enkele erg ervaren stylisten in ons netwerk. Ook producten die al verkrijgbaar zijn, worden door onze distributeur-stylisten dagdagelijks gebruikt en gaan zo de confrontatie aan met de bikkelharde realiteit. De lat voor kwaliteit wordt dus zo hoog mogelijk gelegd.

 

Wanneer zijn jullie geopend?

De openingstijden vind je op de openingstijden en contact pagina. Voor eventuele uitzonderingen en feestdagentijden houdt de socials in de gaten.

Wanneer worden mijn bestelde producten verzonden?

Zodra wij de betaling hebben ontvangen, wordt de bestelling behandeld en zo snel mogelijk verzonden.

Bestellingen voor 15.00 gaan op werkdagen dezelfde dag nog de deur uit. muv feestdagen en andere sluitingsdagen.

Over het algemeen duurt het dan 1 a 2 werkdagen voordat je je pakket ontvangt. Echter zijn wij hierin afhankelijk van de bezorgservice en kunnen we dit helaas niet garanderen.

 

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Jazeker! Dit kan tijdens openingstijden. Wij werken wel op afspraak ivm trainingen en de salon.

Neem dus even contact op voordat je langs komt zodat je niet voor een dichte deur staat.

Retourneren

Garantie

Wij doen ons uiterste best uw bestelling correct samen te stellen en tijdig te verzenden. Indien u uw bestelling heeft ontvangen, adviseren wij u deze te contoleren op juist- en volledigheid. Komt de verpakking beschadigd aan, maak hier dan direct foto's van dan kunnen wij dit opnemen met de bezorgdienst.

Indien uw bestelling onjuist, onvolledig dan wel beschadigd is, dient u hiervan melding te maken bij Nagelinkoop. Dit is mogelijk tot 8 dagen na ontvangst van de goederen. 

Bedenktijd/retour

Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het niet het juiste product is of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. 

U heeft na aanmelden van de retour nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het orderbedrag gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren, ongeopend, ongebruikt en in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@karlets.nl onder vermelding van uw ordernummer en wij vragen  de pakbon bij te voegen zodat wij weten van wie het afkomstig is. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Mocht het product of de verpakking beschadigd zijn, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.